Samsung

Samsung s-a angajat să respecte legile și reglementările locale și să aplice tuturor angajaților săi un cod de conductă global, cu prevederi stricte. Samsung se referă la managementul etic nu doar un instrument prin care poate răspunde transformărilor rapide din mediul de afaceri global, ci și un vector de consolidare a încrederii diferitelor sale părți interesate, precum: clienți, acționari, angajați, parteneri de afaceri și comunități locale. În concordanță cu obiectivul său de a veni una dintre cele mai etice companii din lume, Samsung continuă să instruiască angajații și să opereze sisteme de monitorizare, aplicând un sistem de management corporativ echitabil și transparent.


Misiunea și abordarea noastră

Samsung aplică o filosofie de afaceri simplă: dedicarea talentelor și a tehnologiei sale în direcția creării unor produse și servicii superioare, care contribuie la o societate globală mai bună. Pentru a realiza acest deziderat, Samsung acordă o valoare deosebită oamenilor și tehnologiilor sale.


arată mai multe pop-up deschise

Vederea din spate a unei femei care stă pe o scenă și se uită la o ecran mare care afișează culorile albastre și violet strălucitoare.

Valorile care definesc spiritul Samsung

Samsung pentru a pune în aplicare a unor valori puternice, cheia succesului în afaceri. Din acest motiv aceste valori de bază, alături de un cod de conductă riguros, constituie esența fiecărei decizii pe care o companie.


arată mai multe pop-up deschise

Un prim-plan cu ochii unei femei aflați în spatele unor ochelari de protecție, care afișează pe lentile sau imagine reflectată a unei plăci de circuit electric.

Cele cinci principii de afaceri ale companiilor Samsung

Pentru a-și exprima angajamentul față de responsabilitatea socială corporativă, în calitate de companie de top de la nivel mondial, Samsung Electronics anunțat „Cele cinci principii de afaceri ale companiilor Samsung”, în 2005. Principiile baza codului său global de conductă, în conformitate cu standardele juridice și etice și cu îndeplinirea responsabilităților sale sociale corporative.