Kyocera

Kyocera


Kyocera acordă prioritate principală principiului „În primul rând clientul” pentru a se asigura că produsele și serviciile pe care le oferim încântă în mod constant oamenii. Satisfacția clienților necesită să răspundem rapid la schimbările constante care au loc în jurul nostru. De asemenea, ne străduim să creăm o nouă valoare prin mobilizarea organică a capacităților tehnologice și a resurselor de management din cadrul grupului Kyocera, folosind filosofia noastră Kyocera, sistemul nostru de management Amoeba și credința noastră în gestionarea printr-o „legătură a minții umane”. Când toți combinăm eforturile de a participa la management, găsim satisfacție și împlinire în munca noastră și extindem adevăratul nostru potențial, creștem ca ființe umane.

Companiile sunt formate din oameni. Calitatea unei tehnologii, a unui produs sau a unui serviciu depinde de oamenii din spatele acestuia. Dorim să oferim clienților noștri o valoare nouă în mod continuu, prin membrii echipei care își urmăresc visurile, lucrează cu entuziasm și ating în mod constant obiective autodeterminate.


Filosofia Kyocera

Filosofia Kyocera se referă la viață și management. Principiul său central este „Fă ceea ce este corect ca ființă umană”, un concept pe care îl includem în toate luarea deciziilor. Arătând importanța corectitudinii și a efortului sârguincios, servește drept paradigmă pentru conduita noastră.


Sistemul de management Amoeba (management descentralizat)

Amoeba Management implică împărțirea unei organizații în unități mici care funcționează ca centre independente de profit și pierdere, direct legate de piețele lor respective. Acest sistem încurajează liderii cu conștientizarea managementului și creează baza pentru „Management by All” de la Kyocera. ”