Garantia Calitatii

 

 SC Euroimpact ofera servicii de garantie si post-garantie tuturor clientilor, la cele mai inalte standarde si in conformitate cu cerintele producatorilor.

 Firma noastra ofera garantie tuturor produselor comercializate, cu exceptia materialelor consumabile.

 Ce inseamna Garanţia EuroImpact?
Garanţia face referire la repararea sau înlocuirea gratuită a unui produs datorită defectelor de fabricaţie apărute în perioada de garanţie specificată de Producător. Orice altă defecţiune apărută în această perioadă nu poate face obiectul garanţiei. In general, garanţia este asigurată de către Producător, prin SC EUROIMPACT

 Garanţia Calităţii
Produsele comercializate de SC EUROIMPACT SRL BUCURESTI sunt 100% testate din punct de vedere calitativ şi au o fiabilitate superioară, conform standardelor impuse de partenerii nostri. Insa in cazul defectarii în condiţii normale de utilizare a produselor , pe durata perioadei de garanţie, firma noastra garanteaza clientului service-ul si repararea produsului.

Compania noastra este certificata ISO9001 lucru ce demonstreaza angajamentul nostru catre produse de calitate si eficienta.

 Service
Există mai multe opţiuni pentru service-ul produselor livrate de EUROIMPACT :

Optiunea 1 :  În baza Contractului de service "ON SITE" - la sediul Beneficiarului

Pasii Ce Trebuie Urmati: 

  • Beneficiarul are obligaţia de a trimite o sesizare scrisă, prin fax, în care se va preciza produsul, seria, defectul apărut şi o persoană de contact.
  • EUROIMPACT . v-a trimite Beneficiarului o confirmare şi numărul de înregistrare a sesizării, după care va da curs solicitării conform angajamentelor contractuale.


Optiunea 2 :  În baza Contractului de service "ON DEPOT" - la unul din punctele de lucru EUROIMPACT

Pasii Ce Trebuie Urmati: 

  • Beneficiarul are obligaţia de a trimite o sesizare scrisă, prin fax, în care se va preciza produsul, seria, defectul apărut şi o persoană de contact.
  • EUROIMPACT . v-a trimite Beneficiarului o confirmare şi numărul de înregistrare a sesizării.

  • La primirea confirmării din partea EUROIMPACT ., Beneficiarul va expedia produsul defect, complet, împreună cu accesoriile originale (cabluri, manuale, CD-uri, etc.). Numărul de înregistrare EUROIMPACT  va fi specificat în avizul de expediţie.
  • EUROIMPACT v-a repara produsul şi îl va retrimite Beneficiarului conform clauzelor contractuale.


Optiunea 3 :  În baza unei Comenzi de Service

Pasii Ce Trebuie Urmati: 

  • Beneficiarul are obligaţia de a trimite o sesizare scrisă, prin fax, în care se va preciza produsul, seria, defectul apărut şi o persoană de contact.
  • EUROIMPACT . v-a trimite Beneficiarului o confirmare şi numărul de înregistrare a sesizării.

  • Dacă Beneficiarul acceptă oferta, el va face dovada plăţii facturii proforme şi va trimite, în cazul în care service-ul este solicitat la unul din punctele de lucru EUROIMPACT, produsul defect, complet, împreună cu accesoriile originale (cabluri, manuale, CD-uri, etc.). Numărul de înregistrare EUROIMPACT  v-a fi specificat în avizul de expediţie
  • După identificarea defectului, EUROIMPACT v-a trimite o ofertă de reparare a produsului care va include un deviz estimativ precum şi timpul de reparaţie al acestuia.

  • Dacă oferta este acceptată de către Beneficiar, confirmarea va fi făcută în scris,  prin fax, iar  EUROIMPACT  v-a demara acţiunea de reparaţie al produsului  şi va emite o factură proformă precum şi devizul final al reparaţiilor. Produsul reparat va fi returnat doar după ce Beneficiarul  va face dovada plătii facturii proforme.


 Informatii Aditionale

In cazul solicitării nejustificate de acordare a garanţiei (datorate convingerii eronate a Beneficiarului că ar exista un defect) acesta va fi obligat la plata contravalorii manoperei de investigare al produsului, fixată pausal la 20  EURO per reper reclamat.


In cazul survenirii vreunor  defecţiuni la produsul achiziţionat, firma noastră nu va putea fi făcută vreodată răspunzătoare pentru pierderea informaţiilor sau datelor, sau pentru orice alte prejudicii ce le-aţi putea suferi ca şi consecinţă a acestor pierderi, singura noastră obligaţie fiind aceea de a repara sau înlocui echipamentul defect (sau părti ale acestuia).


In cazul efectuării de reparaţii hardware pentru echipamentele aflate în garanţie, firma noastră nu este răspunzătoare pentru eventuala pierdere de software ce ar putea interveni. Prin urmare, insistăm asupra necesităţii salvării prealabile a tuturor datelor pasibile de a fi pierdute, orice reclamaţii ulterioare considerându-se a fi nefondate.

 Pentru mai multe detalii legate de serviciul de garantie si service, va rugam sa ne contactati.

 

terminale Pidion | terminale Casio | solutii gestiune | terminale mobile | aplicatoare etichete | aparat de etichetat | masini de etichetat | imprimanta mobila | imprimante etichete autoadezive | imprimante tag rfid | imprimante portabile | cititoare coduri de bare wireless | imprimante carduri | masini de ambalat | imprimanta termica | etichete autoadezive | etichete autocolante | etichete termice | etichete color autoadezive | imprimante etichete | imprimante etichete color | imprimante etichete autocolante | imprimanta coduri de bare | scanere produse